ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

1. eBANKING

Εθνική Τράπεζα

  • μέσω eBANKING με χρήση του κωδικού ανάθεσης/πληρωμής σε τράπεζα από οποιαδήποτε συνεργαζόμενη τράπεζα του δικτύου

  • μέσω πάγιας εντολής

2. ΤΑΜΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα των τραπεζών Eurobank ή Εθνικής σας εξυπηρετεί, για πληρωμή του λογαριασμού σας στο ταμείο. Για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, θα χρειαστείτε τον κωδικό ανάθεσης/πληρωμής.

3. APS ΕΘΝΙΚΗΣ & EUROBANK
Στα μηχανήματα αυτόματων πληρωμών (APS) σε οποιοδήποτε κατάστημα των τράπεζών Εθνικής ή Eurobank σας εξυπηρετεί.

Αναλυτικά όλα τα διαθέσιμα κανάλια των τραπεζών

Κωδικός Τράπεζας Εντολέα

BIC Τράπεζας Εντολέα

Επωνυμία Τράπεζας Εντολέα

Κατάστημα χρέωση λογαριασμού

Κατάστημα μετρητά

Internet Banking

Phone Banking

APS

011

ETHNGRAA

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

014

CRBAGRAA

ALPHA BANK

 

 

016

ATTIGRAA

ATTICA BANK

 

 

017

PIRBGRAA

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

 

026

ERBKGRAA

EUROBANK ERGASIAS

 √

034

IBOGGRAA

Τράπεζα Optima bank A.E.

 

 

 

 

056

AEBAGRAA

AEGEAN BALTIC BANK

 

 

 

 

069

STXAGRA1

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ

 

 

071

MIDLGRAA

HSBC BANK

 

 

 

 

075

STIOGR21

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΗΠΕΙΡΟΥ

 

 

084

CITIGRAA

CITIBANK

 

 

 

 

 

087

STPGGRA1

ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

 

 

088

STEOGR21

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΒΡΟΥ

 

 

089

STKAGRA1

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

 

 

091

STTKGR21

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

 

 

094

STPIGR21

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΙΕΡΙΑΣ

 

 

095

STDRGR21

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΡΑΜΑΣ

 

 

 

097

CDLFGRA1

ΤΑΜΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ & ΔΑΝΕΙΩΝ

 

 

 

 

099

COESGR21

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΕΡΡΩΝ

 

 

116

PRCBGRAA

PROCREDIT BANK

 

 

 

 

199

HEPOGR21

ΕΛΤΑ

 

 

 

701

VPAYGRAA

VIVAPAYMENTS

 

 

 

 

4. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
Η χρέωση της συνδρομής σας γίνεται αυτόματα την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού σας. Η συναλλαγή σας είναι ασφαλής, αφού η χρέωση στην κάρτα σας είναι το ακριβές ποσό του συνδρομητικού πακέτου που έχετε επιλέξει. Κάντε σήμερα κιόλας αίτηση για πάγια εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας (δεκτές όλες οι πιστωτικές κάρτες VISA – MASTERCARD), τηλεφωνώντας στο 210.92.32.437

5. ΜΕΣΩ INTERNET
Επισκεφτείτε το www.spartan.gr ή το www.livepay.gr και εξοφλείστε on-line το λογαριασμό σας με ασφάλεια, χωρίς επιπλέον χρέωση και με άμεση ενημέρωση της συναλλαγής σας.

6. ΕΛΤΑ
Σε οποιοδήποτε κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. σας εξυπηρετεί. Η ενημέρωσή μας για την πληρωμή σας γίνεται σε 4-5 εργάσιμες ημέρες. Προσοχή: Το δελτίο ταχυπληρωμής είναι απαραίτητο για την εξόφληση της συνδρομής σας, γι’ αυτό παρακαλούμε να το έχετε μαζί σας.

7. ΑΛΥΣΙΔΑ My market
Σε οποιοδήποτε ταμείο των My market (εξαιρούνται τα local My market).

8. ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ
Επισκεφτείτε μας στα γραφεία μας, Αγ. Αναργύρων 40, Κορωπί, 194 00 και εξοφλήστε το λογαριασμό σας, χωρίς επιπλέον χρέωση, χωρίς αναμονή και ταλαιπωρία και με άμεση ενημέρωση της συναλλαγής εργάσιμες ημέρες και ώρες 09:00-16:00.

ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας, λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 – 16:00
Τηλ.: 210.92.32.437 – e-mail: syndromes@spartan.gr

ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

  1. Η Εταιρία SPARTAN security δήλωσε ότι διαθέτει στην έδρα της κέντρο λήψης σημάτων συναγερμού με σκοπό να λαμβάνει σήματα από τους συνδεδεμένους συνδρομητές και να ειδοποιεί σε περίπτωση συναγερμού τις Αστυνομικές Αρχές και τα ορισθέντα και δηλωθέντα από τον συνδρομητή εξουσιοδοτημένα άτομα. Το κέντρο είναι στελεχωμένο με ειδικευμένους χειριστές και λειτουργεί σε 24ωρη βάση όλο το χρόνο. Τονίζεται ότι ο συναγερμός αποτελεί μέσο πρόληψης και όχι καταστολής.
  2. Η Εταιρία υποχρεούται σε περίπτωση λήψης σήματος συναγερμού να ειδοποιεί τις Αστυνομικές Αρχές καθώς και τα ορισθέντα εξουσιοδοτημένα άτομα, (έκτος και αν αυτά κρίνουν και δηλώσουν την μη ειδοποίηση των Αστυνομικών Αρχών).
  3. Η σύνδεση με τον Κεντρικό Σταθμό της Εταιρίας γίνεται μέσω της υπάρχουσας τηλεφωνικής γραμμής του Πελάτη-συνδρομητή ή συσκευής GPRS με προπληρωμένη κάρτα SIM, ο οποίος έχει αποκλειστική ευθύνη για οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρξει σ’ αυτήν. Η Εταιρία δεν ευθύνεται σε περίπτωση κακής λειτουργίας του τηλεπικοινωνιακού δικτύου και οποιοδήποτε προβλήματος ή από επέμβαση τρίτων στην τηλεφωνική σύνδεση, που ενδεχομένως να έχει ως συνέπειά του, τη μη αποστολή / λήψη σήματος στο Κέντρο Λήψης Σημάτων. Η Εταιρία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αδιάλειπτη καλή ποιότητα των υπηρεσιών της καθώς και για την καλή λειτουργία του δικτύου της. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός της Εταιρίας αναγράφεται αναλυτικά στον ιστότοπο της www.spartan.gr, και ενημερώνεται σε κάθε αναβάθμιση. Η Εταιρία ουδεμία ευθύνη έχει, για την ποιότητα, επάρκεια και ασφάλεια ή την πλημμελή λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών ή/και άλλων δικτύων, που ενδεχομένως να έχει ως συνέπεια τη μη αποστολή/ λήψη σήματος συναγερμού στο Κέντρο Λήψης Σημάτων ή την δυσκολία δρομολόγησης εξερχομένων ή εισερχομένων κλήσεων.
  4. Ουδεμία ευθύνη θα έχει η Εταιρία εφόσον χρειασθεί να ειδοποιήσει τα εξουσιοδοτημένα πρόσωπα που έχει δηλώσει ο Πελάτης - συνδρομητής και τη συγκεκριμένη ώρα δεν απαντούν στην τηλεφωνική κλήση.
  5. Η σειρά κλήσης των ειδοποιούμενων δεν είναι δεσμευτική. Εάν κάποιος από τους ειδοποιούμενους απαντήσει τότε η υποχρέωση της Εταιρίας έχει εκτελεστεί.
  6. Ο συνδρομητής υποχρεούται να:
    α) συντηρεί το σύστημα τουλάχιστον ανά χρόνο και να παραδίδει στην Εταιρία βεβαίωση συντήρησης υπογεγραμμένη από τον Εγκαταστάτη – συντηρητή στην οποία να αναφέρεται ότι το σύστημα λειτουργεί άριστα. Σε περίπτωση που ο Πελάτης-συνδρομητής παρατηρήσει οποιαδήποτε βλάβη ή ανωμαλία στη λειτουργία του συστήματος του κωδικοποιητή (επικοινωνία με τον Κεντρικό Σταθμό), υποχρεούται να καλέσει τον Εγκαταστάτη, προς αποκατάσταση της βλάβης. Η Εταιρία ουδεμία ευθύνη-υποχρέωση έχει για την αποκατάσταση της καλής λειτουργίας του συστήματος του κωδικοποιητή.
    β) ακολουθεί τις οδηγίες που θα του δίνονται κάθε φορά από το κεντρικό σταθμό ή/και από τον Εγκαταστάτη για την καλή λειτουργία του συστήματος,
    γ) να διαφυλάξει το απόρρητο του αριθμού (κωδικού) αναγνώρισης συνδρομητή, δεδομένου ότι η ζήτηση πληροφοριών από τον Κεντρικό Σταθμό γίνεται μόνο κατόπιν γνωστοποίησης αυτού.
    δ) ειδοποιήσει σε περίπτωση που κάνει λάθος χειρισμό, την Εταιρία, δίνοντας τον κωδικό αναγνώρισης στον χειριστή όταν του ζητηθεί (λάθος χειρισμός είναι: κάθε χειρισμός που ενεργοποιεί τον συναγερμό αναίτια).
    ε) ενημερώνει αμέσως την Εταιρία γραπτώς, σε περίπτωση που αλλάξουν τα εξουσιοδοτημένα πρόσωπα τα οποία έχουν δηλωθεί για ειδοποίηση.
    στ) επιτρέπει την είσοδο του Εγκαταστάτη/τεχνικού στον χώρο του, προκειμένου να αποπρογραμματίσει το σύστημά του, όταν για οποιοδήποτε λόγο θελήσει να διαγραφεί των υπηρεσιών της Εταιρίας ή δεν εξοφλεί την συνδρομή του. Όσο ο κωδικός ασφαλείας του συνδρομητή δεν είναι ελεύθερος, δηλαδή συνεχίσει να στέλνει σήματα στην Εταιρία, ο συνδρομητής χρεώνεται κανονικά, ανεξαρτήτως από το αν η εταιρεία έχει διακόψει την παροχή των υπηρεσιών της.
  7. Σε περίπτωση που η Εταιρία δεν λάβει ημερήσιο σήμα ειδοποίησης, υποχρεούται να ενημερώσει τον Εγκαταστάτη/συντηρητή.
  8. Ο Εγκαταστάτης υποχρεούται να:
    α) ενημερώνει τον συνδρομητή στη περίπτωση που δεν λάβει ημερήσιο σήμα ειδοποίησης η εταιρεία και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την αποκατάσταση της καλής λειτουργίας του συστήματος και του αποδικωποιητή.
    β) αποπρογραμματίζει το σύστημα συναγερμού του συνδρομητή όταν αυτός για οποιοδήποτε λόγο εκδηλώσει επιθυμία να διαγραφεί των υπηρεσιών της εταιρείας, ή δεν πληρώσει τη συνδρομή του, για να ελευθερωθεί ο κωδικός ασφαλείας της εταιρείας.
  9. Το ON – OFF υπό παρακολούθηση χρεώνεται χωριστά. Η παροχή GPRS επιβαρύνεται με το κόστος κάρτας. Οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία, χρεώνεται κατόπιν συνεννόησης.
  10. Η Εταιρία ουδεμία ευθύνη έχει για την αδυναμία παροχής υπηρεσιών όταν αυτό οφείλεται σε ανωτέρα βία, όπως ενδεικτικά: πόλεμοι, σεισμοί, πλημμύρες, κεραυνούς, πυρκαγιές, απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, δολιοφθορές κ.α.
  11. Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί υπηρεσίες προς συνδρομητή ή να τις διακόψει, όταν υπάρχουν εύλογοι λόγοι, χωρίς οικονομική επιβάρυνση, ενημερώνοντας τον Εγκαταστάτη.
  12. Η Εταιρία τηρεί τους κανόνες εμπιστευτικότητας και απορρήτου περί Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Ο συνδρομητής δίνει την έγκριση στην εταιρεία να χρησιμοποιεί όσα προσωπικά στοιχεία της κοινοποιεί, χρηστών ή εξουσιοδοτημένων ατόμων -με δική του ευθύνη-, με σκοπό την ενημέρωση και την χρήση ψηφιακών επικοινωνιών. Ο συνδρομητής δίνοντας τα προσωπικά του στοιχεία, αυτομάτως συναινεί στην αποστολή ενημερωτικών γραπτών μηνυμάτων (sms/viber) και e-mail για γνωστοποίηση νέων υπηρεσιών, υπενθύμιση οικονομικών εκκρεμοτήτων, παρουσίαση εταιρικών νέων κλπ.
  13. Η Εταιρία για λόγους ασφαλείας διατηρεί σύστημα καταγραφής κλήσεων και συνεπώς οι συνομιλίες από και προς την Εταιρία δύναται να καταγραφούν.
  14. Τα στοιχεία λήψης σημάτων καταγράφονται ψηφιακά στα ηλεκτρονικά αρχεία της Εταιρίας για χρονικό διάστημα 3 μηνών προς νόμιμη διάθεση σε κάθε υπεύθυνο.
  15. Το κόστος της συνδρομής προπληρώνεται σε ετήσια βάση ή κατόπιν συμφωνίας ανάλογα με τις επιπλέον υπηρεσίες του κάθε συνδρομητή. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής αποφασίσει για οποιοδήποτε λόγο να διακόψει την συνεργασία του με την εταιρία, η εταιρία υποχρεούται να επιστρέψει το αναλογούν ποσό της υπολειπόμενης πληρωμένης περιόδου σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο ίδιος. Σε περίπτωση δε, μη εξόφλησης της συνδρομής την ημερομηνία λήξης του εκάστοτε τρέχοντος λογαριασμού, η εταιρία δύναται να προβεί σε προσωρινή διακοπή των υπηρεσιών της και χρέωση τελών επανασύνδεσης, ανάλογα με το εγκατεστημένο σύστημα ασφαλείας και τις υπηρεσίες του συνδρομητή.
  16. Για τις υπηρεσίες που παρέχει ο Εγκαταστάτης, η Εταιρία δεν έχει καμία μορφή ευθύνης.
  17. Αρμόδια για οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ του συνδρομητή και της Εταιρίας είναι τα Δικαστήρια της Αθήνας.


Τονίζεται ότι η φύλαξη αποτελεί μέσο πρόληψης και όχι καταστολής.