ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
1. Σκοπός
Η διαρκής ανάπτυξη, η ικανοποίηση των πελατών και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της SPARTAN μέσω της διασφάλισης υψηλής ποιότητας σε όλες τις δραστηριότητες.
2. Πεδίο Εφαρμογής
Καλύπτει όλες τις υπηρεσίες και δραστηριότητες της εταιρείας, όπως:
- Λειτουργία 24ωρου Κέντρου Λήψης Σημάτων Συναγερμού & Εικόνας και παροχή απαιτούμενων ενεργειών
- Ανάπτυξη και εμπορία εφαρμογών λογισμικού ηλεκτρονικής ασφάλειας
- Εγκατάσταση και τεχνική υποστήριξη ολοκληρωμένων συστημάτων ασφαλείας
- Παροχή επανδρωμένων υπηρεσιών ασφάλειας σε ιδιωτικούς και δημόσιους χώρους
- Αντιπροσώπευση, εισαγωγή και εμπορία εξοπλισμού ασφαλείας
- Παροχή υπηρεσιών ασφάλειας υδατοδρομίων σε παράκτιες και νησιωτικές περιοχές
3. Δέσμευση
Εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015, με συνεχή τήρηση απαιτήσεων και ικανοποίηση πελατών.
4. Βασικές Αρχές Πολιτικής Ποιότητας
4.1 Εστίαση στον Πελάτη
Κατανόηση και ικανοποίηση των αναγκών και προσδοκιών μέσω αξιόπιστων και αποτελεσματικών λύσεων.
4.2 Συνεχής Βελτίωση
Βελτιστοποίηση υπηρεσιών, διαδικασιών και εσωτερικών λειτουργιών με συστηματική αξιολόγηση και διορθωτικές ενέργειες.
4.3 Κατάρτιση & Ευαισθητοποίηση Εργαζομένων
Εκπαίδευση και ενεργή συμμετοχή του προσωπικού για την επίτευξη των ποιοτικών στόχων και ενίσχυση της κουλτούρας ποιότητας.
5. Έγκριση και Ημερομηνία Εφαρμογής
- Πολιτική εγκεκριμένη από τη Διοίκηση της SPARTAN.
- Ημερομηνία τελευταίας αναθεώρησης: 19.12.2024
- Επόμενη προγραμματισμένη ανασκόπηση: 16.12.2027
- Αριθμός έκδοσης: 6.0.
Η πολιτική τίθεται σε ισχύ από την παραπάνω ημερομηνία και είναι υποχρεωτική για όλους τους εργαζόμενους, συνεργάτες και τρίτους που εμπλέκονται στην παροχή υπηρεσιών ασφαλείας.